Автобуси


АВТОБУСИ КЛАСУ I ТИП А092, ВАРІАНТ А092Н6
Завантажити презинтацію "Автобус “ATAMAN” мод. А092Н6 (модельный ряд 2016 года)" (ppt)
Модель А092Н6
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х2.2
Довжина, мм 8220
Ширина, мм 2320
Висота, мм 2700
Колісна база, мм 4395
Кількість місць для сидіння пасажирів 19/22
Загальна пасажиромісткість 60
Порожня маса, кг, не більше 5240
Повна маса, кг, не більше 9325
Двигун ISUZU - 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 114 (154)
Гальмова система Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC
Стоянкова З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний
Допоміжна Газодинамічна на випускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Підвіска передня Залежна, ресорна з стабілізатором поперечної стійкості та двома телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії.
Підвіска задня Залежна, пневморесорна, обладнана двома пружними елементами, з телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та двома регуляторами положення кузова.
Кермове керування Кермовий механізм інтегрованого типу з гідропідсилювачем. Кермова колонка регульована за кутом нахилу та по висоті.
Система опалення Комбінована, від автономного рідинного підігрівача з’єднаного з системою охолодження двигуна, та опалювачів радіаторного типу, встановлених у пасажирському салоні.
Система вентиляції та кондиціонування Природна, припливно-витяжна через люк(и) даху та кватирки бічних вікон. Базова комплектація включає кондиціонер робочого місця водія. Додатково може бути встановлений кондиціонер салону.
Колеса/шини Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V


АВТОБУСИ КЛАСУ ІI ТИП А092, ВАРІАНТ А09216

Модель А09216
Клас ІІ
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х2.2
Довжина, мм 8220
Ширина, мм 2320
Висота, мм 2700
Колісна база, мм 4395
Кількість місць для сидіння пасажирів 30
Загальна пасажиромісткість 38
Порожня маса, кг, не більше 5840
Повна маса, кг, не більше 8850
Загальний об’єм багажного відсіку, м3, не меньше 2,70
Двигун ISUZU - 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 114 (154)
Гальмова система Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC
Стоянкова З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний
Допоміжна Газодинамічна на випускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Підвіска передня Залежна, ресорна з стабілізатором поперечної стійкості та двома телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії.
Підвіска задня Залежна, пневморесорна, обладнана двома пружними елементами, з телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та двома регуляторами положення кузова.
Кермове керування Кермовий механізм інтегрованого типу з гідропідсилювачем. Кермова колонка регульована за кутом нахилу та по висоті.
Система опалення Комбінована, від автономного рідинного підігрівача, з’єднаного з системою охолодження двигуна, та опалювачів конвекторного типу, встановлених у пасажирському салоні.
Система вентиляції та кондиціонування Природна, припливно-витяжна через люк(и) даху та кватирки бічних вікон. Базова комплектація включає кондиціонер робочого місця водія. Додатково може бути встановлений кондиціонер салону.
Колеса/шини Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V


АВТОБУСИ КЛАСУ III ТИП А092, ВАРІАНТ А09216

Модель А09216
Клас ІІI
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х2.2
Довжина, мм 8220
Ширина, мм 2320
Висота, мм 2700
Колісна база, мм 4395
Кількість місць для сидіння пасажирів 29
Загальна пасажиромісткість 29
Порожня маса, кг, не більше 5840
Повна маса, кг, не більше 8850
Загальний об’єм багажного відсіку м3, не менше 2,70
Двигун ISUZU - 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 114 (154)
Гальмова система Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC.
Стоянкова З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний
Допоміжна Газодинамічна на випускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Підвіска передня Залежна, ресорна з стабілізатором поперечної стійкості та двома телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії.
Підвіска задня Залежна, пневморесорна, обладнана двома пружними елементами, з телескопічними гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та двома регуляторами положення кузова.
Кермове керування Кермовий механізм інтегрованого типу з гідропідсилювачем. Кермова колонка регульована за кутом нахилу та по висоті.
Система опалення Комбінована, від автономного рідинного підігрівча, з’єднаного з системою охолодження двигуна, та опалювачів конвекторного типу, встановлених у пасажирському салоні.
Система вентиляції та кондиціонування Природна, припливно-витяжна через люк(и) даху та кватирки бічних вікон. Базова комплектація включає кондиціонер робочого місця водія. Додатково може бути встановлений кондиціонер салону.
Колеса/шини Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V


АВТОБУСИ КЛАСУ ІІІ ТИП А096, ВАРІАНТ А09620

Модель А09620
Клас ІІІ
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х2.2
Довжина/ширина/висота, мм 8810/2440/3300
Висота з кондиціонером 3330
Колісна база, мм 4500
Кількість місць для сидіння пасажирів 35
Загальна пасажиромісткість 35
Порожня маса, кг, не більше 7370
Повна маса, кг, не більше 10245
Загальний об’єм багажних відсіків, м3, не менше 3,8
Двигун 4HK1E5CC екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 140 (190)
Гальмова система Передні дискового типу, задні барабанні, пневматична, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC
Стоянкова З енергоакумулятором,діючим на гальмові механізми задніх коліс
Допоміжна Газодинамічна на впускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Підвіска передня Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечній стійкості
Підвіска задня Залежна, пневматична з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Кермове управління Інтегрального типу з гідропідсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті.
Система опалення Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні
Система кондиціонування Кондиціонер, розташований на даху автобуса, з розподілом повітря по каналах та індивідуальних дефлекторах
Колеса/шини Сталеві, обод 6,75х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 225/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V


АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ШКІЛЬНІ ТИП D093, ВАРІАНТ D093S2

Модель D093S2
Призначеність Призначені для перевезення школярів
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х2.2
Довжина/ширина/висота, мм 8220/2300/2855
Колісна база, мм 4395
Кількість місць для сидіння пасажирів 31
Загальна пасажиромісткість 31
Порожня маса, кг, не більше 5695
Повна маса, кг, не більше 7500
Двигун ISUZU 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 114 (155)
Гальмова система Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC
Стоянкова З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний
Допоміжна Газодинамічна на випускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Підвіска передня Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечній стійкості
Підвіска задня Залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Кермове управління Інтегрального типу з гідропідсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті.
Система опалення Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні.
Система вентиляції та кондиціонування Припливно-витяжна через люки даху і кватирки бічних вікон. На вимогу замовника може бути встановлено кондиціонер робочого місця водія
Колеса/шини Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V


АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ШКІЛЬНІ ТИП D093, ВАРІАНТ D093S4

Модель D093S4
Призначеність Призначені для перевезення школярів
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х2.2
Довжина/ширина/висота, мм 8515/2300/2855
Колісна база, мм 4395
Кількість місць для сидіння пасажирів 21 в тому числі 2 для школярів з обмеженою здатністю до пересування 26 в тому числі 1 для школярів з обмеженою здатністю до пересування
Загальна пасажиромісткість 21 26
Порожня маса, кг, не більше 5650 5720
Повна маса, кг, не більше 7500
Двигун ISUZU 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 114 (155)
Гальмова система Дискового типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR, EVSC
Стоянкова З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний
Допоміжна Газодинамічна на випускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Підвіска передня Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечній стійкості
Підвіска задня Залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Кермове управління Інтегрального типу з гідро підсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті.
Система опалення Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні
Система вентиляції та кондиціонування Припливно-витяжна через люки даху і кватирки бічних вікон. На вимогу замовника може бути встановлено кондиціонер робочого місця водія
Колеса/шини Сталеві, обод 6х17,5 / Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V


АВТОБУСИ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ШКІЛЬНІ ТИП D093, ВАРІАНТ D093S201 (З ПОВНИМ ПРИВОДОМ)

Модель D093S201
Призначеність Призначені для перевезення школярів
Тип кузова Несівний, вагонного типу
Колісна формула 4х4.2
Довжина/ширина/висота, мм 8220/2300/2955
Колісна база, мм 4395
Кількість місць для сидіння пасажирів 31
Загальна пасажиромісткість 31
Порожня маса, кг, не більше 5875
Повна маса, кг, не більше 7850
Двигун ISUZU 4HK1E5NC, екологічний рівень Евро 5
Тип Дизель, чотиритактний, рядний, з Common Rail, з турбонаддувом та проміжним охолодженням
Робочій об’єм, л 5,193
Номінальна потужність,кВт (к.с.), при 2600хв-1 не меньше 114 (155)
Гальмова система Барабанного типу, гідравлічна, з підсилювачем, двоконтурна з ABS категорії 1, ASR
Стоянкова З колодковим гальмом, діючім на трансмісію. Привод механічний
Допоміжна Газодинамічна на випускному тракті двигуна
Запасна Кожен з контурів робочої гальмової системи
Ведучі осі Дві – передня, задня.
З’єднання передньої осі через розподільчу коробку та карданний вал, задньої - через карданний вал з проміжною опорою
Підвіска передня Залежна, ресорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та стабілізатором поперечної стікості.
Підвіска задня Залежна, пневморесорна з гідравлічними телескопічними амортизаторами та двома регуляторами положення кузова
Кермове управління Інтегрального типу з гідро підсилювачем, кермова колонка регульвана по куту нахилу та по висоті.
Система опалення Система опалення пасажирського салону від рідинного автономного підігрівача проточного типу та опалювачів конвекторного типу, встановлених в салоні.
Система вентиляції та кондиціонування Припливно-витяжна через люки даху і кватирки бічних вікон. На вимогу замовника може бути встановлено кондиціонер робочого місця водія.
Колеса/шини Сталеві, обод 6х17,5/ Шини пневматичні, безкамерні 215/75 R17,5
Електрообладнання Однопровідна система, 24V